Zastavme se!
podnikatelská snídaně
Jak uchopit branding, aby měl smysl …
Květnové Zastavme se! na téma:
Jak uchopit branding, aby měl smysl …
Aneb zvyšte hodnotu své firmy tím, že vytvoříte skvělý brand!
V březnu jsme už nakousli to, jak moc je osobní brand důležitý při prodeji a úspěchu online!
A v květnu budeme pokračovat s odbornicí na budování brandu (značky), Luckou Malyszovou.
Budování brandu (osobní značky) není jen o vytvoření krásného loga a perfektně sladěného Instagramového feedu. Osobní značka je o budování vztahu s klienty, který nutně potřebujete k tomu, abyste prodali - tedy aby vám byznys fungoval.
V rámci prezentace se můžete těšit na:
- Brand strategie, které promění vaši značku v ziskové podnikání.
- Jak vystupovat a prezentovat se aby si vás klienti zamilovali.
- Jak moc důležité je vyprávět příběhy (storytelling), abyste si získali srdce klientů!
- Jak nastavit komunikaci, aby vám klienti rozuměli a předávali jste jim vše, co je potřeba k úspěšnému prodeji.
- Reálné data, jak brand ovlivňuje marketing.
- Tipy, jak brandovat i s nízkým rozpočtem.
Jste připraveni mít brand, který si lidé zamilují a nebudou mít důvod odejít ke konkurenci?
Tak se na vás těšíme ve čtvrtek 16. května na Zastavme se! podnikatelské snídani!
Pořiďte si svou vstupenku na Zastavme se!
Jste studenti?
Využijte speciální ceny na vstup na Zastavme se!
O své know-how se v rámci květnové Zastavme se! snídaně podělí:
Speaker květnové snídaně
Lucka Galuszka Malyszová
Lucka působí jako nezávislý konzultant, marketingový stratég, školitel a hlavně jako realizátor.
Online marketiingu se věnuje již 10 let. Za tuto dobu navrhla a uskutečnila spoustu kampaní pro klienty různých oborů, a to od klasického e-shopového segmentu, přes průmyslové společnosti, střední a vysoké školy a místní podnikatele různých oborů.
Kdo pro vás připravuje Zastavme se! snídaně?
founder Zastavme se!
Tomáš Gřešek
Tomáš začal svou podnikatelskou dráhu hned po revoluci a během několika prvních let dovedl se svými společníky společnou firmu ElektroMar k fúzi s nadnárodním Siemensem.
Byl u začátku online podnikání v Česku a jeho srdce plesá, když si může vyhrát s automatizací online prezentace a prodeje. Zastává totiž názor, že čas raději investuje do tvorby (a zastavování se) než do zbytečných aktivit, které se "mohou dít samy".
Když není Tomáš online, je zažraný do zvyšování produktivity pomocí SMARTEEST+ CÍLŮ, které i pro vás poskládal do tištěné knihy.
marketing (& event) manažer(ka)
Michaela Gřešková
Míša pomáhá podnikatelům s rozjezdem online podnikání. Dalo by se říct, že je jejich osobní vykopávač na cestě k ziskovému online podnikání.
Její online kariéra začala, když si v 7 letech založila svůj první blog a o dalších 8 let později (tedy v 16 letech), začala pracovat na svém prvním prodejním webu.
Dneska (nejen) své klienty vzdělává v rámci projektu Jak (se) prodat online.
A pro radost se stará o to, aby Zastavme se! proběhlo a dostalo se k co nejvíce lidem.
Program Zastavme se!
Začátek v 8:00
Zastavíme se v LG Sport baru v Opavě-Kylešovicích
|
|
Představovací kolečko
Každý účastník dostane 3 minuty, aby se představil, řekl s čím může ostatním účastníkům pomoci a případně zda hledá nějakou pomocnou ruku do svého podnikání.
|
|
Prezentace květnového tématu
Jak uchopit branding, aby měl smysl …
|
|
Prostor pro otázky
|
|
Networking
Prostor, pustit se do hovoru se všemi, kteří vás svým představením zaujali.
|
Kde se zastavíme?
Zastavíme se v
LG Sport baru v Opavě-Kylešovicích
Kde?
Kdy?
Mohlo by vás zajímat ...