ZÁZNAM
Zastavme se!
podnikatelské snídaně
Jak za 30 minut vytvořit online byznys,
který vás bude živit dalších 30 let
A to i bez technických znalostí!
Za akční cenu 190 korun.
Akční ceny pro vás, jako účastníky snídaně, můžete využít do 24. 4. 2024.
Březnové Zastavme se! na téma:
Jak za 30 minut vytvořit online byznys
Aneb prodej digitálních produktů
V rámci prezentace Toby prozradil:
- #1 nejefektivnější způsob, jak se propagovat.
- Jak prodávat a doručovat své produkty na automat (už za 10 minut).
- Prodejní strategii, která vydělává stovky tisíc měsíčně.
- Kdy vám webové stránky nebudou fungovat a proč tomu tak je.
- Doporučení, tipy a triky na závěr ...
O své know-how se v rámci březnové Zastavme se! snídaně podělil:
Speaker březnové snídaně
Tobias Nowak (Toby Ecom)
Toby se specializuje na budování osobní značky zaměřené na koučink a podělí se o své 5leté zkušenosti s online podnikáním.
Ve svých 25 letech dosáhl obratu 25 milionů korun a v rámci Zastavme se! snídaně se podělí, jak toho dosáhl a vy můžete taky.
Flixy - prodávej snadno a rychle
Naklikej si za 10 minut výdělečný obchod jednoduše ze svého mobilu.
Prodávej digitální produkty a služby bez překážek!
Kdo pro vás připravuje Zastavme se! snídaně?
founder Zastavme se!
Tomáš Gřešek
Tomáš začal svou podnikatelskou dráhu hned po revoluci a během několika prvních let dovedl se svými společníky společnou firmu ElektroMar k fúzi s nadnárodním Siemensem.
Byl u začátku online podnikání v Česku a jeho srdce plesá, když si může vyhrát s automatizací online prezentace a prodeje. Zastává totiž názor, že čas raději investuje do tvorby (a zastavování se) než do zbytečných aktivit, které se "mohou dít samy".
Když není Tomáš online, je zažraný do zvyšování produktivity pomocí SMARTEEST+ CÍLŮ, které i pro vás poskládal do tištěné knihy.
marketing (& event) manažer(ka)
Michaela Gřešková
Míša pomáhá podnikatelům s rozjezdem online podnikání. Dalo by se říct, že je jejich osobní vykopávač na cestě k ziskovému online podnikání.
Její online kariéra začala, když si v 7 letech založila svůj první blog a o dalších 8 let později (tedy v 16 letech), začala pracovat na svém prvním prodejním webu.
Dneska (nejen) své klienty vzdělává v rámci projektu Jak (se) prodat online.
A pro radost se stará o to, aby Zastavme se! proběhlo a dostalo se k co nejvíce lidem.
Mohlo by vás zajímat ...